tisdag 12 november 2013

Gelli Plate och annat roligt...

Jag jobbar med min blogg för tillfället....
Borde gå en kurs.... det tar så lång tid och är rätt så trixigt. :)
...men självklart hinner jag med att skapa mellan varven och jag har anmält mig till LifeBook 2014. Den här gången är det ett annat upplägg och det kommer att bli så spännande. Såg även att Traci Bautista, min absoluta favorit.... kommer att ha en ny online workshop :) och du kan anmäla dig nu.

Tips! Har under hösten hittat en underbar mixedmedia konstnär som heter Alisa Burke. I LOVE HER ART AND HER WORKSHOPS!  Hon har sååå många roliga online kurser och jag har gått ett par av dem.

Roben-Marie Smith...WOW! love her... så roligt att jobba med henne. Hon har toppenbra online workshops... Kolla in hennes blogg: http://www.robenmarie.com/


Jag var i Stockholm på StockholmScrapClass...och jag träffade Donna Downey. :) Hoppas att det blir en ny träff. Blev så otroligt inspirerad och jag är så mallig att jag fick en dag med Donna...hmmm...

...borde kanske lägga ut en bild med henne om mig... :)
OCH HÄR KOMMER DEN!!!!!!! yeaaaaaaaa!


Gelli Plate... hur kul är det? 
Monoprints... Här använde jag ett större akvarellpapper och jag har jobbat med 6x6 format på Gelli Plate samt akrylfärger.

...monoprints...gelli plate...monoprints...gell iplate

Jo, det är så superkul att jag bara MÅSTE köpa en större Gelli Plate hos Skaprlusten! :)  

En Canvas tavla 100X80 cm... Älskar att se hur de här små filurerna växer fram.

 Journaling... finns hur mycket som helst att upptäcka. Jag är galet förälskad i dessa små vänner.

Ha en fortsatt härlig vecka!
XOXO
//Jenny

2 kommentarer:

  1. Riktigt härliga målningar du gör, Jenny! Superduperfina! Kul att hitta hit till din blogg (via facebook). Jag kikar in igen så klart! Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla… kul att du hittade mig blogg! Kram Jenny :0)

    SvaraRadera