måndag 4 mars 2013

Utflykt med familjen sommaren 2012 - ett minialbum med Teresa Collins Designs underbara papper.

Hej på er! Jag är världens malligaste och lyckligaste. Jag är med i Teresa Collins Design Team Blogg!!!! Kolla gärna in bloggen. :) Albumet som är med är ett album som jag skapade förra sommaren till tidningen Inspira! Thank you TC Designteam! And Thank you all for your sweet comments! I am overwhelmed. :)


Det här albumet, som jag visar upp nedan, är ett album från förra sommaren. Jag och min familj gjorde en utflykt till Båstad. Vi åt underbar lunch på Sand och sedan promenerade vi utmed stranden. En helt underbart ljuvlig dag!

Som bas använde jag  kartong. Det är ett minialbum som du öppnar på längden och som har en flik som stängs över albumets framsida. Omslaget är i mixed media stil. Jag har grundat med gesso och sedan målat med akrylfärg och använt en mask från för att skapa dimension.


...OCH givetvis har jag använt mönstrat papper från Teresa Collins Designs. 


















...OCH idag kom i brevlådan en låda från BlueMoonScrapbooking med blandade gosaker från Teresa Collins Designs nya kollektioner. Yammi...yammi... nu blir det ett nytt sommar projekt. Så nöjd, så fina papper. Love it! 

Ha en fortsatt bra vecka!
Scrapkram
//Jenny

2 kommentarer:

  1. I´m been looking at your blog; I discovered it this moorning here: http://withagrin.blogspot.com.es/2013/04/scrapbooking-pin-spin-mini-album-in-box.html
    , and I want to say that you makes incredible things; very creative!.
    I like this mini the best. Sorry my poor english. Elena F.

    SvaraRadera
  2. Hi Elena! Ohhh you are so sweet! Thank you so much! I like this mini tooo....! :) Have the best. Hugs Jenny

    SvaraRadera