tisdag 20 november 2012

FileFolder album...

Ljuvliga papper, filefolders, både stora och små, samt dekorationer från Heidi Swapp senaste kollektion Vintage Chic. Siffrorna kommer från Pink Paislee...en av deras tidigare kollektioner.  


Här har jag klätt en chipboard filefolder med både papper från Heidi Swapp Vintage Chic och Pink Paislee senaste kollektion Portfolio.

Har gått Heidis senaste online workshop... det är härifrån jag har inspirerats till att skapa det här albumet. :0) Såååå kul!
 Det syns tydligt vem albumet tillhör... min äldsta dotter Agnes, så vacker till fest.

Agnes fyllde 9 år i augusti och hennes söta lillasyster Linnea har nyss fyllt 5 år. Mina tjejer börjar bli stora tjejer... tiden går ruskigt fort. :0)



 Pappa Patrik...
 Söta Susie...

Har förberett ett större Filefolder album till mig. :0) Har här använt en äldre kollektion Mistables.



En av de sensaste filfolders från Heidis kollektion Vintage Chic. Har förberett ett albm till Linnéas 5 års kalas. Nu längtar hon efter att det blir klart. :0) Får väl ta tag i den snart.


Hoppas att jag inspirerar dig att skapa ett liknande album. Det ÄR superkul att pyssla med dessa filefolders, plastfickor, chipboards m.m. från Heidi Swapp och Pink Paislee. Pia på Atelje Lektyg och Hantverk säljer det mesta.
Scprakram
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar