lördag 20 oktober 2012

My Visual Journal...

Första sidan i min nya journaling bok, inspirerad, liftat av Pam Carrikers journaling, hittad på Youtube - här är länken dit: Visual Journalism: http://www.youtube.com/watch?v=DYbe3mmJj_s

Hej på er allihopa! Hoppas att ni alla har haft en bra vecka. Här har vi varit förkylda så jag har inte skapat så mycket som jag velat, men jag hittade de här två helt underbart suveräna Mixed Media tjejerer. Klart jag inspireras och vill prova på denna teknik också. Jag älskar att gå kurser online så nu har jag anmält mig till en helt ny kurs med en för mig helt ny artist: Dawn DeVries Sokol och hennes workshop Urban NoteBook... Bilden ovan har jag inspirerats/liftat Dawns journaling bok. Jag vet inte så mycket om den ännu men jag tror att det blir mycket "Street" inspirerat, har kollat in stilen och bokstäverna liknar de jag gjorde när jag var liten. Tror det blir mycket färg...Oj va kul det här ska bli! Tror ni att jag längtar till måndag!?! Jooooo det gör jag för då startar workshopen med Dawn! :0)
Ha en härlig lördag.
Scrapkram
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar