söndag 12 augusti 2012

Workshops with Traci Bautista!!!

Jag har problem med att lägga ut mina bilder... hamnar lite som de vill, oerhört irriterande. Jag har skapat "Online Workshops Portfolios" till alla mina kurser med Traci Bautista. Jag hoppas att jag får ordning på bilderna, fotar om allt och prövar att lägga ut igen. Under tiden visar jag istället några av mina senaste kreativa målningar som jag har gjort i kurserna som jag går.

Wow! Ett foto gick att lägga in här. En överblick över mina portfolios blev det iallafall... men jag vill ju visa mer! ...och så är jag en stolt ägare av Tracis bok Doodles Unleased... I den visar Traci massor av tekniker. Du kan köpa boken direkt av henne.
 Online workshop hos Strathmore, med Traci Bautista... vem annars? :0). Love it!
 En närbild av en målning som jag har jobbat med...massor med tekniker huller om buller, så coolt!
Här är en av mina första "Girlie Glam Faces" från en workshop med samma namn. Det är så roligt att lära sig olika tekniker.
Gillar att måla cirklar... har lärt mig grunderna av Traci.

Kika in i Traci ´s blogg... hon erbjuder många roliga, kreativa och inspirerande onlinekurser.

Ha en härlig söndagskväll!
Scrapkram
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar