torsdag 30 augusti 2012

New Girls... and I love them!


Hej alla kreativa vänner! Hoppas att ni har det bra därute! Själv jobbar jag och tar hand om mina sjuka små älsklingar och mellan varven är jag kreativ...och jag fullkomligt älskar det! :0) Som jag har berättat tidigare går jag onlinekurser... älskar det och jag går många hos Traci Bautista. Jag får mycket tips och inspiration därigenom. Här målade jag en tjej...testade Tim Holtz Distress Inc, refill. Jisses... är jag född igår!? Varför har jag inte testat dessa godingar tidigare!!?? Många av er har jobbat med dessa under många år. Så mycket färgpigment!!! Verkligen prisväntligt. Mycket färg för lite pengar.


Jaaaaaaaaaaaaaaaaa! Online kurs Girlie Glam Faces... Traci Bautista. Så roligt. Kolla in den här kursen! Jag verkligen rekommenderar den! Så roligt!

Ha det så bra! Vi hörs snart igen.
Scrapkram
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar