måndag 20 augusti 2012

Lite nytt kreativt...

Ett härligt kaos i min pysselhörna. Jobbar innerligt med Girlie Glam Faces on-line kursen förTraci Bautista. Jag har även köpt Tracis böcker Doodles Unleased och Collage Unleased, de finns att köpa på Bokus. Lovar att de är värda varenda krona. Så roliga och inspirerande...
 Testar olika pennor. Har nyligen köpt Sakura Koi Brush Pens... Kan vara de bästa jag har jobbat med.

Till alla kurserna följer även PDF filer med som du kan skriva ut... du får massor med tips och inspiration av Traci. Jag har skapat portfolios och arbetsböcker så jag håller koll på allt. Gillar att organisera och framförallt att vara kreativ och testa nya idéer.


Här är till on-line kurserna Monotypes and Drizzles och Creative Soul Portfolios. Alla kurser hittar du här:
http://www.treicdesigns.com/


 Mycket färg och spray... lekt och målat över, testat och haft skitkul!


 En canvas tavla, stl. 50x70 cm.




Lite blandade bakgrunder på vanligt trist papper... Har jobbat med spray, gesso, akryl, pastell, olika pennor och egengjorda masker. Nu ska jag mysa i soffan och titta på Dallas... så roligt att den serien har kommit tillbaka. :0)

Ha en härlig kväll!
Scrapkram
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar