söndag 26 augusti 2012

Lets play...and having so much fun!

Den här ladyn är målad med Sakura Koi Brush Pens... älskar dessa pennor. Har dock bara 12 färger men planerar att skaffa mig fler. Har jämfört med t ex Tim Holtz pennor, med Le Plume och Faber Castell och jag är verkligen kär i dessa pennor. Har även målat med akvarell och Posh vit penna.
 21 Secrets On Line Workshop... så mycket för pengarna. Besök t ex Julie Fei Fan Balzer för mer info.


Har haft så roligt med en ny workshop... 21 Secrets... Har tidigare gått en onlinekurs med Juli-Fei Fan Balzer... hon jobbar mycket med akvarell färger. Jag är även galet förtjust i Dina Wakley och även hon har en workshop i 21 Secrets... 

Detta är helgens kreativa arbete. Har jobbat med gesso, akrylfärger och massor av olika pennor. Jag älskar pennor, har alltid gjort. 
Sakura, japanska, har så många olika häftiga pennor, samt Posca, vilka tillhör min fav. 
Ha en fortsatt härlig helg. 
Scrapkram
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar