torsdag 19 juli 2012

"Everything Book" med Teresa Collins Designs...

Har satt samman en "Everything Book"... förberedd för både foton, tankar och givetvis en massa målade bilder. Kommer bara och endast att jobba med Teresa Collins papper och dekorationer... min stora fav designer. :0)









Det finns redan några målade sidor, som en "jumpstart". Inspiration till bokens utformning kommer från Traci Bautista. Jag fullkomligt älskar det här sättet att skapa album, som fortfarande är i olika storlekar, med ett varierande innehåll och massor av fantasti och kreativitet. Finns inte en enda milimeterrak sida... riktigt häftigt, samt olika papper - både från T.C design, cardstock, ritpapper, akvarellpapper m.m.
Förrästen så bryr jag mig inte om att det regnar, jag får massor av tid till att skapa...mer och mer och mer.
Ha det så bra!
Scrapkram
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar