torsdag 15 mars 2012

Spring Fling - från Teresa Collins!

Hej på er!
Det här är en ljuvlig serie, Spring Fling, från Teresa Collins. Härliga, somriga färger. Här har jag skapat en LO och använt delar som blivit över från ett annat projekt. Jag slänger sällan spillbitar,
vilket jag är glad. :0) De kommer nästan alltid till använding. Jag har använt chipboard och Die cut från samma serie.
Övriga dekorationer är knappar, tråd, washi tejp, tissue tejp från Tim Holtz, Adornit bokstäver och lace (den är vit men jag färgade den med glimmer mist). Jag har även sytt mellan rutorna och tonat ner färgerna rutorna med Distress Stain - Picket Fence.
Kika in i Atelje Lektyg och Hantverks webbutiken eller i den fysiska butiken, som delar lokal med
Babyproffsen, Fredsgatan i Halmstad.
Ha en underbar dag!
Scrapkram
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar