lördag 31 mars 2012

Pink Paislee, Spring Jubilee...

I love this paper! Här är en LO skapat med Spring Jubilee från Pink Paislee. Det är Agnes, min äldsta dotter ni ser. Det var dax för Alla Hjärtans dag disco i skolan och Agnes blev så fin - kvällens drottning. :0)

Jag har minskat ner det mönstrade pappret och satt det på en cardstock. Jag har använt chipboard och knapp från samma tillverkare. Har även snurrat blommor med burlap... gillar att mixa olika material. Detta har jag lärt mig genom att studera mix media hos Dina Wakely, Donna Downey och Balzer Design. Vilka tjejer - vad de inspirerar!

Igår köpte jag ett urval från Heidi Swapps nya kollektioner... Tack Pia för att du tar hem så mycket fint till din butik Atelje Lektyg och Hantverk.

Big Hugs and Thank you for visiting my blog.
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar