måndag 8 augusti 2011

Linnéa...

Här ser ni ett foto med sötaste Linnéa, som oftast är nöjd och glad. :0) Jag har köpt en Canon D 3100 och min hobby har blivit såååå mycket enklare! Nu kan jag fota på nära håll!!!! Helt galet kul!

Det är så roligt att använda Tattered Angels Glimmer Mist och kladda ordenligt med vit acrylfärg. I botten har jag en vit cardstock och sen har arbetat fram ett mönster. Som mall för mina stora prickar i bakgrunden har jag använt det som blev kvar efter att jag plockat ur mina chipboard klockor (givetvis från Teresa Collins). Smart att spara och inte slänga. :0) Mönstrat papper och chipboardekorationer är från serien Freestyle. Stämplar är också från Teresa C. I love... Fjärilen är tissuetape från Tim Holtz. Chipboardbokstäver och chipboardswirl kommer från okänd tillverkare. Övriga dekorationer är spetsar och minirosor.

Ha en härlig kväll!

Scrap and hugs!

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar