torsdag 4 augusti 2011

Friends... Together...


Njaa.. kanske inte alltid vänner. Tessan (prinsessan t v.) är äldst och tar förtur på alla godsaker. Smilla har funnit sig i detta och tar det hon får. Mina söta kissemissar! Båda är super bra jägare som håller mössen borta....och dessvärre de flesta fåglar också.

Klart att jag måste skapa en LO med dessa små "oskyldiga" varelser som bringar så mycket kärlek och glädje i mitt liv. Här har jag ett mönstrat papper i botten som jag sedan har färgat, sprayat, rispat och stansat (stansat har sett att Ania Dabrowska gör http://tworzysko.blogspot.com/ - hon ger mig sååååååå mycket inspiration just nu!!! Thank you Ania! ). Teresa Collins http://www.teresacollinsdesigns.com/ är min stora favoritdesigner!!! Här har jag använt papper och dekorationer från serien Freestyle. Tyg ros och svart spets kommer från serien Timeless. Sen finns här även Tim Holtz tissuetape och 7gypsies tissuepaper.

Prova gärna att leka med färger och penslar. Jag älskar att måla och har alltid gjort. Perfekt att kombinera scrapbooking med att måla. I love it!

Ha en härlig dag och vi ses kanske på Rix FM festivalen i kväll.

Scrapkram

//Jenny

2 kommentarer: