måndag 11 oktober 2010

Pysseldag med "Tant Scrappa"


Igår var jag på träff, anordnad av Tant Scrappa och Atelje Lektyg och Hantverk... Vi hade en helt underbart avkopplande dag med mycket pyssel, god mat, trevligt sällskap och trevliga utmaningar.
Den översta är en LO på mina två flickor Agnes och Linnéa på besök i Sala, sommaren 2010. Jag har här använt det kit man kunde köpa och utmaningen var att använda allt i kitet och scrappa en LO. Så skönt tänkte jag, som hade bestämt mig för att för en gång skull vila från album :). Mönstrat papper är från Fancy Pants och blandade dekorationer finns att köpa hos Pia Atelje Lektyg och Hantverk.
Den andra LO:n, där har jag skapat ett mönstrat papper med alchol ink, distress, mist, Mr Holtz mask och med stämplar från Tattered Angels. Dekorationer kommer från, dels Tant Scrappa men också från Tattered Angels och Heidi Swapp.
Ja, TACK!!!! för en underbart trevlig dag och TACK!!! alla som tyckte om min LO!! Jag var så lycklig igår - finns inget bättre än att få uppskattning för det man gör. I like! :)
Ha en härlig måndag!
Scrapkram
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar