söndag 18 april 2010

Made with Love...


Ja, den här helgen har jag varit förkyld igen... låg i feber både torsdag natt och fredag. Lördag var jag på benen igen och idag har jag orkat pyssla. Jag skapade den här LO:n med härliga papper från Pink Paislee och October Afternoon. Kolla in Brunsons för de har 40% REA på papper. Passa på att fynda!!! Bilden är på Linnéa och Nasse. Linnéa älskar sin Nasse. Här en kär återförening efter att Nasse har besökt tvättmaskinen och Linnéa badkaret. Tänk vad gott man kan lukta. Jag har målat med vit färg i bakgrunden, stämplat med olika stämplar i svart, rött och blått, inspirerad av Heidi Swapp (stämplar vinge och krona kommer från Heidi). Jag har också gjort egna rosor (från Teresa Collins) och små "pluppar".
Ha en fortsatt härlig söndag!
Scrapkram
//Jenny

1 kommentar:

  1. Ovanligt att ni är sjuka, era stackare...:) Jättefina Lo´s du gör, ger mig jättemycket inspiration!! Kram i massor!

    SvaraRadera