torsdag 8 oktober 2009

Jag har tagit hål i öronen...

I somras tog Agnes hål i öronen, något som hon hade väntat på länge. När hon satt hos frisören så ångrade hon sig men allt slutade lyckligt…Agnes vandrade stolt ut ur salongen med hål i båda öronen. Här har jag använt nya mönstrade papper från My Little Shoebox. Dessa papper är ursöta och perfekta att blanda och klippa ut motiv ifrån (enligt Miss Muffins teknik och det ska jag gör på min nästa LO ). I botten använde jag en rosa cardstock och sen ett dubbelsidigt mönstrat papper. Jag dekorerade med olika stämplar (cool teknik från Heidi Swapp), röda och svarta blommor/minirosor, svarta rhinestones och fragments. Från mina gömmor kommer svart spets, brads, svart hjärta, bokstäver och journaling från Maya Road.

Ha en underbar höstdag.
Scrapkram
//Jenny

2 kommentarer:

  1. Du är så inspirerande tycker jag. Känner att jag också måste göra en LO med massa stämplar under som sticker ut....muffinkram!!!

    SvaraRadera
  2. Du har fått något av mig....
    gå in på min blogg och titta

    SvaraRadera