lördag 13 juni 2009

Så vacker du var moster Ines


Jag hittade ett riktigt gammalt kort på min moster Ines, som är väldigt speciell i färgerna - bl.a turkos och blå - och det ville jag göra något med. Jag är en fan av overlays och har valt två olika, en som ligger ovanför kortet med en ram av blå stjärnor och så en journaling. Jag har satt ett av Mr Tim H:s grungebord - det lilla hjärtat (I like...) och som bård valde jag både en blå snirklig och en vit. Sist men inte minst valde jag vita rosor. I övrigt har jag använt papper från Pink Paislee, October Afternoon, spillpapper, stämpel, silvriga brads (bankade med Tim´s hammare :) ) pearls, pärlfloss, knappar och stickerbokstäver från Making Memories och Pink Paislee.

Ha en skön lördag och passa på att scrappa när vädret ute tillåter!
Scrapkram
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar